hanet hanet .

hanet

عوامل شكل دهنده يك سايت حرفه اي

به كارگيري ديتايي كه در سطح گسترده در وب وجود دارد، مي‌تواند براي ايجاد يك هدف موثر و كارآمد براي طراحي سايت حرفه‌ اي قابل تووجه باشد. data maining در عصر حاضر يك نياز براي رسيدن به پاسخ‌هاي صريح مي‌باشد، مخصوصا اگر بحث تجارت موضوع سايت باشد.

بعد از ايجاد هدف وب‌سايت به پياده‌ساي موضوع مي‌رسيم كه رابط كاربري از هدف مي‌باشد كه كاربران آن را مشاهده مي‌كنند. رابط كاربري مخلوطي از تكنيك‌هاي برنامه‌نويسي، زيبايي به حساب مي‌آيد. در اين مرحله با استفاده از قدرت شبكه‌هاي اجتماعي بيشتر مي‌توان به سوي هدف حركت نمود.

در بحث رابط كاربري طراحي سايت ارزان، بايد به نكته‌اي توجه نمود كه آن هم طراحي به صورت ريسپانسيو است. اين ويژگي باعث تقويت تجربه كاربري شده و خواندن سايت براي دستگاه‌هاي موبايل را آسان‌تر مي‌كند.

طراحي سايت و يا به اصطلاح كدنويسي وب سايت تاثير بسزايي در بهينه سازي سايت و كاملا با طراحي سايت براساس اصول سئو، مرتبط است. در كل بهينه‌سازي سايت در جهت بالا آمدن سايت در نتايج موتورهاي جستجو و افزايش بازديد صورت مي‌گيرد. بعد از طراحي سايت، بايد با الگويي منظم و بدون خطا وب سايت خود را به موتورهاي جستجو معرفي نماييد و نتايج كار خود را به صورت كامل آناليز نماييد. يك سايت به حرفه شما كمك خواهد كرد تا بهتر ديده شويد، اما ابتدا بايد آن را به موتور جستو نشان دهيد تا موتور جستجو به شما اعتماد كند و وب سايت شما را در معرض ديد كاربران قرار دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۴۷:۴۰ توسط:بهزاد ازند موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :